niedziela, 27 października 2013

Koktajl z selera naciowego i kiwi

Koktajl z selera naciowego i kiwi to bomba witaminy C i A.
Posiada właściwości odchudzające (bardzo mało kalorii)
a także (dzięki selerowi) - uspakajające :)
Przede wszystkim jednak jest przepyszny ...                          

                                                                                                         
koktajl odchudzający

SKŁADNIKI (1 porcja - 135 kcal)      
2 sztuki owoców kiwi
2 łodygi selera naciowego
szklanka wody niegazowanej
łyżka miodu

seler naciowy









PRZYGOTOWANIE
Obrane kiwi kroimy i miksujemy z selerem. Dodajemy wodę i miód - pyszny koktajl gotowy !!!

koktajl
Przepis dla 1 osoby - 135 kcal, w tym:
białko - 2,3g, tłuszcz- 1g, węglowodany - 33,6g, błonnik - 4,8g  


Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz śledzenia na Instagramie





23 komentarze:

  1. Super przepis. I taki łatwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Prostota to jest to. Lubię takie szybkie smakowitości :)

      Usuń
  2. Wygląda apetycznie i prosty do zrobienia. Jak często można pić taki koktajl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nawet codziennie, np. na drugie śniadanie, albo podwieczorek> Albo co kilka dni na zmianę z innymi koktajlami, żeby się nie znudził :) Choć jest naprawdę pyszny :)pozdrawiam

      Usuń
  3. tylko należy pamiętać by zbyt długo kiwi nie miksować ponieważ stanie się gorzki, też go piję ale nie dodaję miodu z miodem jak dla mnie za słodki wody też nie dodaję ,no ale każde podniebienie jest inne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy...dzisiaj wypróbuję, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, ale fajny przepis ;) Nie przepadam za kiwi, ale zmiksowane z dodatkami da się zjeść. Na pewno wypróbuję :)
    Nie jest wykluczone, że coś pozmieniam, pokombinuję, a efekty będą tu: http://japiernicze-biegam-i-jem.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piję od jakiegoś czasu i chociaz na poczatku ten seler naciowy przechodził mi przez gardło jak gwoździe przzwyczaiłam się i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamiast wody i miodu dodaje 2-3 łyzki jogurtu ...pychotka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja zamiast tego dużo biegam!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis, koniecznie muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja do kiwi i selera dodaję jeszcze natkę pietruszki i sok pomarańczowy:) jeszcze pyszniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och... uwielbiam takie koktajle :3 idalne do śniadanka na dobry poranek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to jest naprawde odchudzajace?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dodaję jeszcze połowę awokado :) jest bardziej kremowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony koktajl! Green monster :)) POzdrawiam http://healthymix.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie wspaniały.Polecam super przepisy P.Agnieszki Maciąg na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wszelkie koktajle,ja robie czesto w nutri-bullet z kiwi,selera naciowego,siemie lniane plusogorek(do wszystkich koktajli dodaje tez pare owocow goji)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już po raz drugi go zrobiłam , naprawdę bardzo pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że smakuje, ja też często go piję :) pozdrawiam

      Usuń