niedziela, 28 września 2014

Rozgrzewająca herbata z jabłkiem i pomarańczą

Aromatyczna herbata na jesienne i zimowe wieczory i poranki :)

SKŁADNIKI (na filiżankę)
herbata
ulubiona herbata
plasterek pomarańczy
kilkanaście goździków
1/2 łyżeczki soku z cytryny
kilka małych kawałków jabłka
łyżeczka soku malinowego
szczypta cynamonu
ewentualnie miód do osłodzenia


herbataPRZYGOTOWANIE

Zaparzamy naszą ulubioną herbatę - u mnie czarna. Dodajemy sok z cytryny i malin oraz cynamon. Wrzucamy jabłko i plasterek pomarańczy
z goździkami. Możemy dosłodzić łyżeczką miodu kiedy herbata trochę przestygnie - by nie stracić dobroczynnych właściwości miodu, które giną we wrzątku.

Pyszna i baaardzo aromatyczna herbata 

herbata
herbata z pomarańczą






9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie aromatyczne herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz kończę prace i lecę do domu przygotować taka herbatę! Czemu ja wcześniej na taki pomysł nie wpadłam?! :) Dzięki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zwykle na najprostsze najtrudniej wpaść ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. pyszna herbata z niepowtarzalnym aromatem. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę trzeba się wysilić w przygotowaniu ale naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rozgrzewające herbaty, a ta z goździkiem, imbirem i pomarańczą to moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, herbatki rozgrzewające są konieczne, zwłaszcza w okresie jesiennym czy też zimowym. Piję ich mnóstwo, ale z imbirem i pomarańczą to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham herbaty! Zwłaszcza te rozgrzewające, ale pijam herbaty głównie zimą i jesienią, ale latem również lubię wpić zieloną herbatę rozgrzewająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda naprawdę świetnie :D Przydałoby się tylko znaleźć jakiś dobry sklep internetowy z herbatami, gdzie można zamówić wszystkie niezbędne składniki.

    OdpowiedzUsuń