czwartek, 10 sierpnia 2017

Sałatka z grillowanym bakłażanem i serem halloumi

Dzisiaj mam dla Was świetny przepis na sałatkę, która może być zarówno osobną przekąską, jak i świetnym dodatkiem do mięs z grilla - np, piersi z kurczaka, bo główne składniki też są grillowane. Mając na podorędziu bakłażana i ser halloumi udało mi się wyczarować przepyszną sałatkę :) Baardzo Wam polecam!

bakłażan

SKŁADNIKI (na 4 porcje - 1 porcja 243 kcal)
220 g cypryjskiego sera halloumi 
1 bakłażan (ok. 240 g)
200 g pomidorków koktajlowych
4 garście - 80 g rukoli
2 łyżki oliwy z oliwek 
sól morska





PRZYGOTOWANIE
Bakłażana kroimy w półplasterki, solimy i odstawiamy na kilka minut. Ser kroimy w plastry. Grillujemy z dodatkiem połowy oliwy na patelni grillowej lub ruszcie. Rukolę myjemy, osuszamy na papierowym ręczniku i układamy na półmisku. Dodajemy ugrillowane warzywa i ser oraz pomidorki pokrojone na połówki. Całość skrapiamy resztą oliwy. Prosto i mega smacznie!


Jeśli szukacie super noży do Waszej kuchni - zapraszam TU - KLIK!



grillowany bakłażan
sałatka do grilla 1 porcja sałatki - 243 kcal:
- białko - 12,5 g
- tłuszcze - 19 g
- węglowodany - 7,5 g
- błonnik - 2,5 g


Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz śledzenia na Instagramie


10 komentarzy:

  1. Serek mam, więc widzę, że warto go wykorzystać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sałatka! Chętnie wypróbuję bo ser halloumi bardzo lubię :) U mnie na blogu też miałam ostatnio sałatkę z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle kusi mnie ten ser :) Muszę kupić i spróbować!
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie smaki! Zapraszam do dodania przepisu do akcji Warzywa psiankowate 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, naprawdę świetna sałatka.. nie jadłam jeszcze nigdy takiej przedtem, więc byłam pozytywnie zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń